Accelerația la maxim: pe 48% din lungimea circuitului.
Numărul de schimbari a treptelor de viteza intr-un tur: 80.
Combustibilul folosit pe tur: 2,5kg.
Apăsarea aerodinamică: maximă.
Timpul pierdut la boxe pentru o schimbare de pneuri: 30 secunde.
Cel mai rapid tur în cursă: 1’45.599 Kimi Raikkonen 2008.
Cel mai rapid tur în general: 1’44.381 Sebastian Vettel 2011.
Viteza maximă: 305km/ora Jaime Alguersuari 2011.
Cele mai multe victorii: trei Sebastian Vettel.
Pneurile disponibile: uşoare și superusoare.
Circuitul din Singapore
Temperaturile ambientale sunt in general mari, iar impreuna cu natura acestui circuit inchis din inima orasului, fac ca acesta sa fie unul dintre cele mai solicitante din punct de vedere fizic din intreg sezonul pentru piloti. Tractiunea si franarea sunt elementele cheie ale circuitului stradal Marina Bay si exista de asemenea o suprafata destul de denivelata, ceea ce face ca obtinerea unei tractiuni consistente sa fie o sarcina dificila.
De asemenea, exista elemente stradale ce includ benzi vopsite in alb si capace de canal care pot trimite pilotii in decor si pot genera un stres suplimentar pentru pneuri. Singapore are mai multe viraje decat oricare alt circuit din calendarul Formulei 1, solicitand astfelsi mai mult pneurile.
Probabil că cursa cea mai plină de istorie este victoria lui Alonso din 2008 atunci când a plecat de pe pozitia a 15-a si in urma unui accident provocat de Nelson Piquet la doua ture dupa ce spaniolul a intrat la boxe pentru schimbul de pneuri acesta a castigat cursa.
Singapore are cel mai mare număr de viraje dintre toate circuitele din calendarul Formulei 1 (23), ceea ce generează un efort mai mare pentru pneuri. Împreună cu o umiditate de 80%, durata de două ore, precum și faptul că după Monaco este a doua pistă ca viteză medie redusă (ceea ce limitează răcirea și curgerea aerdinamică a curenților pe lângă mașină); toate acestea fac din acest circuit unul dintre cele mai solicitante pentru piloți.
Strategia de anul trecut și cum a fost câștigată cursa:
Lewis Hamilton a câștigat cursa de 61 de tururi utilizând o strategie cu trei opriri. El a pornit pe supersoft, a oprit pentru supersoft în turul 15, supersoft iar în turul 31 și soft în turul 52. A existat de asemenea o mare varietate de strategii între concurenți.
Diferența de performanță prognozată între cele două compoziții: 1,8 – 2,2 secunde pe tur.
Toți cei care dau pronosticurile de mai jos corecte până sâmbătă la ora 12 vor primi cate un tricou Play F1 Manager in valoare de 100 lei.
Primii 4 piloţi clasaţi în cursă de Duminică!
Ham.Ros.Rai.Bot.
Ma îndoiesc ca rai sa termine in primii 4…
Ham, Ros, Vettel, Bot.
ros ham vet rai
Hamilton-Rosberg-Vettel-Massa
Ham, Ros, Vettel, Bot
Ham Vet Ros Rai
Hamilton, Raikonnen, Vettel, Rosberg,
Ham, ros, ric vet
Rosberg
Hamilton
Raikonen
Vettel
HAM / ROS / VET/ BOT
L Hamilton , N Rosberg, S Vettel, K Raikkonen
Hamilton ,
Rosberg,
Vettel,
Raikkonen
ham,ros,vet,bott
rosberg-vettel-hamilton-kvyat
Ros, Ham, Vet, Ric
Rosberg/hamilton/vettel/ricciardo
Hamilton ,
Rosberg,
Vettel,
Raikkonen
HAM;ROS;VETT;MASSA!
hamilton
rosberg
vettel
ricciardo
rosb/hami/vett/ricc
hamilton-vettel-rosberg-raikkonen
HAM
ROS
RAI
VET
Vet Ham Ros Ric
ROSB;HAMI;VETT;RAIKO
VET-HAM-RICC-ROS
Ham Kvy Ric Rai
Hamilton. Rosberg. Kvyay. Ricciardo
Venim si noi cu o bomba!
1. Ricciardo
2. Vettel
3. Raikkonen
4. Rosberg
1. Rosberg
2. Ricciardo
3. Raikkonen
4. Vettel
RICC/HAM/VET/ROS
ros. ham .vet. bott
1-ham 2-rosb 3-vet 4-kvy
Lewis, Kimi, Nico R, Daniel
ros
ham
vet
mass-
RAIKO-HAM-VETT-RICC
Ros Ham Rai Kvy
HAM / ROS / VET / RIC
ROSB-
HAM-
RICC-
VETT
HAMILTON=RAIKONEN=VETTEL=RICCIARDO
hamilton, rosberg, vettle, massa
RAIKO;HAM;VET;RICC
HAM
VET
ROSb
RICc
Hamilton,Vettel,Rosberg,Raikkonen
HAMi-\RICCd-\VETt\-Rosb
HAMILTON
KVYAT
ROSBERG
VETTEL
HAM-RIC-VET-ROS
1ROS-2HAM-3VET-4RIC
ham.vet.ric.ros
1-vet, 2-rai, 3-ham, 4-ric
Vet ,Ham ,Ric ,Rai
F1 manager …foarte aproape de tricou..daca nu l-ati fi fortat pe RICC;))oricum felicitari!