Joc F1 Manager:
F1 Manager

F1 Manager

„Ajungi să aprecizei că poţi face ceea ce iubeşti şi apoi trebuie să trăieşti cu convingerile tale, iar eu am fost în stare să fac acest lucru.” (Michael Schumacher)

Post cronica cursei din Malaezia

Post cronica cursei din Malaezia

Ultimul Mare PRemiu de Formula 1 din Malaezia a fost câștigat de către pilotul Red Bull, Max Verstappen pornit din linia a doua a grilei, după ce a oprit o singură dată pentru a trece de pe pneuri supersoft pe soft.

Aceasta a fost strategia adoptată de toți piloții din față, cu excepția notabilă a pilotului Ferrari, Sebastian Vettel, care a avut o evoluție fantastic încheind pe patru după ce a pornit ultimul. Germanul a ales să pornească în cursă pe pneuri soft pentru a câștiga poziții pe pistă, trecând pe comboziția mai rapidă supersoft în același tur în care Verstappen, care se afla la conducere, a oprit pentru a schimba de pe supersoft pe soft. Vettel a putut astfel folosi viteza superioară a supersoftului pentru a-și face loc până în primele patru poziții.

După ce antrenamenele au fost întrerupte de vreme prin steag roșu, echipele au trebuit săși calculeze degradarea după ieșirile lungi, ceea ce a reprezentat principala provocare.

În final, temperaturile la nivelul pistei au fost relative reci față de standardul din Malaezia – în jurul la 40 de grade Celsius – iar degradarea a fost redusă pentru ambele compoziții, astfel că stinturile au putut fi lungite. Cum toți piloții din față au ales o strategie similar cu o singură oprire în care au trecut de pe supersoft pe soft, unul dintre elementele de subliniat a fost cursa lui Vettel, care ajutat de o strategie alternativă a recurperat cele mai multe poziții, după ce a pornit pe soft.

Pilotul Force India, Esteban Ocon a fost obșigat la o oprire prematură după o pană cauzată de contactul cu o altă mașină: apoi el a mers până la final pe pneuri soft după ce oprirea s-a produs în turul 3.

 

CEL MAI BUN TIMP PER COMPOZIȚIE:

 

MEDIUM SOFT SUPERSOFT
Hamilton

1m34.452s

Vettel

1m34.080s

Verstappen

1m34.467s

Hulkenberg

1m34.266s

Ricciardo

1m34.770s

Grosjean

1m35.796s

 

CEL MAI LUNG STINT:

 

COMPOZIȚIE PILOT NUMĂR DE TURURI
MEDIUM
SOFT Ocon 53
SUPERSOFT Palmer 30

 



Comentarii prin Facebook