Singapore – schimbul de pneuri

Schimbul de pneuri

Schimbul de pneuri ale piloţilor de Formula 1 va fi realizat de echipa F1 Manager după fiecare cursă. Vom acorda pneurile în funcţie de prestaţia piloţilor la fiecare mare premiu, cea mai bună prestaţie fiind cotată cu pneurile superuşoare şi cea mai slabă cu pneurile de ploaie. Adică notă 6 este maxim şi notă 1 este minim. Nu se va ţine cont de prestaţia maşinii sau de alte lucruri care nu sunt sub controlul direct al piloţilor.

Marele Premiu de la Singapore

Jenson Button (start 4, sosire 2)

Nu vedem motive pentru care să nu îi acordăm lui Jenson Button pneurile superusoare. Păcat pentru el că a avut cursele acelea slabe în Ungaria, Monaco, Canada în care nu a strans puncte nici să le numeri pe o mâna. Altfel ar fi stat acum în clasamentul general.

Lewis Hamilton (start 1, descalificat)

Sincer ne pare rău de britanic şi sperăm că va face aşa cum a declarat şi anume că nu renunţă la titlul şi că obiectivul său este să câştige următoarele 6 curse care mai sunt în sezonul 2012. Pneurile superuşoare.

Sebastian Vettel (start 3, sosire 1)

Vettel din nou fără greşeală şi fără inhibiţi. A reuşit să nu stea mult în spatele piloţilor mai lenţi şi a făcut o cursă fără ezitări. Au în faţă nişte circuite care se vor potrivi maşinii Red Bull (Korea, Abu Dhabi) şi Alonso cred că este puţin alarmat când se uită peste umăr. Pneurile superusoare

Mark Webber (start 7, sosire 10)

A treia cursă la rând care a fost mediocră pentru Mark. Nu îi mai ies lucrurile, pare că se chinuie şi se chinuie degeaba pe circuit. În Japonia ar trebuii să facă mult mai bine însă. Pneurile medii

Fernando Alonso (start 5, sosire 3)

Îi oferim lui Fernando pneurile superuşoare fiindcă a mers bine şi ca de obicei nu au fost decât greşeli minore în cursă, greşeli pe care le fac toţi piloţii. Dar parcă prea a mers la siguranţă, cu capul jos, sigur că ştie el ce face şi că titlul e mult mai important decât o cursă, dar nu ştim dacă e deja momentul să stea cuminte şi nu să iasă la bătaie.

Felipe Massa (start 13, sosire 8 )

Pneurile superuşoare şi pentru Felipe Massa a cărui situaţie se va lămuri se pare până la Suzuka la fel ca şi a celorlalţi piloţi. Am văzut că nu sunt mulţi piloţi pe piaţă mai buni ca el şi disponibili, poate chiar nici unul (în condiţiile în care pe Lewis nu îl vedem făcând din nou echipă cu Fernando).

Michael Schumacher (start 9, descalificat)

După o cursă foarte bună a venit una slabă. Nu ştim în acest moment dacă a fost o problemă tehnică sau nu – mai degrabă nu – la accidentul cu Vergne însă Rosberg a fost în prima perioadă a cursei şi cu 1,5s pe tur mai rapid ca el. A fost neatent şi chiar crispat Michael. Am observat în antrenamente şi calificări camera pe el de vreo 3 ori si nu şi-a luat privirea de la monitor, el care de când a revenit tot timpul trimitea bezele şi făcea cu ochiul. Ceva e putred la Mercedes. Pneurile medii mergând pe varianta că a fost şi o problemă tehnică şi ne-a plăcut că a avut un start total atipic plecând în diagonală.

Nico Rosberg (start 10, sosire 5)

După mult timp, după Monaco credem, Nico Rosberg nu s-a mai clasat în primii 5 şi iată că acum a reuşit acest lucru. Şi el crispat, foarte agresiv şi dornic să îl bată pe Schumacher. Poate că rămâne lângă Hamilton la Mercedes cel care câştigă mai multe puncte anul acesta ţinându-se cumva cont de problemele tehnice de la maşina lui Schumi şi ţinându-se cont şi de calificări unde este vreo 8-5 credem pentru bătrânul german dacă scoatem din calcul defecţiunile la maşină. Superusoarele.

Kimi Raikkonen (start 12, sosire 6)

Pneurile cu talon galben pentru Raikkonen. A muncit mult, s-a străduit, maşina nu l-a ajutat dar nici el nu a scos tot ce era mai bun din ea. Dacă cei de la Lotus se trezesc mai are şanse încă la titlul Kimi. La Suzuka se joacă multe însă.

Romain Grosjean (start 8, sosire 7)

Pneurile superusoare pentru Romain ţinând cont că a stat şi pe margine în cursa precedentă.

Paul di Resta (start 6, sosire 4 )

Bravo Paul. Parcă ambii piloţi Force India sunt mai dezinhibaţi după ce s-au vehiculat în presă numele lor ca posibili înlocuitori ai unor piloţi de la echipe de la vârful clasamentului.

Nico Hulkenberg (start 11, sosire 14)

Doar pneurile medii pentru Hulkenberg. Sperăm că în Japonia să îşi intre din nou în mâna.

Kamui Kobayashi (start 18, sosire 13)

Nu ştim ce să facem cu piloţii Sauber. Este clar că maşina nu i-a ajutat dar au avut şi mici incidente de cursă. Pneurile medii pentru Kamui.

Sergio Perez (start 14, sosire 11)

Pneurile uşoare pentru Sergio.

Daniel Ricciardo (start 15, sosire 9)

Pneurile superuşoare pentru Ricciardo. A făcut o cursă foarte bună. Nu ne aşteptam nicicum să îi vedem în primii 10. E drept că au fost şi abandonuri dar meritul lui rămâne.

Jean-Eric Vergne (start 16, descalificat )

La fel ca şi colegul său, aflându-se în faţa lui în cursă în momentul în care a fost călcat pe picioare de Michael.

Pastor Maldonado (start 2, descalificat)

Pneurile superuşoare din nou pentru Maldonado fiindcă nu vrem să îl penalizăm pentru startul puţin ezitant. Aveţi altă părere?

Bruno Senna (start 22, descalificat)

Dacă ne-am uita la tot sfârşitul de săptămână ar trebuii să îi dăm notă mică lui Senna, dar dacă ne uităm doar la cursă spunem că merita pneurile uşoare. În momentul abndonului se afla pe locul 12 plecat fiind de pe 22.

Heikki Kovalainen (start 20, sosire 15)

Şi de data aceasta pneurile cele mai rapide pentru Kovalainen.

Vitaly Petrov (start 19, sosire 19)

Cursa nu a fost rea dar şi în cursă a făcut unele greşeli iar colegul său a ieşit cu 4 poziţii în faţă fiind plecat cu una în spate. Pneurile medii.

Timo Glock (start 21, sosire 12)

Pneurile superuşoare cu buline. Locul 12 înseamnă enorm pentru echipa Marussia.

Charles Pic (start 22, sosire 16)

Pneurile uşoare.

Pedro de la Rosa (start 24, sosire 17)

Pneurile uşoare.

Narain Karthikeyan (start 23, descalificat)

Pneurile superuşoare fiindcă din nou l-a învins în calificări pe colegul său şi fiindcă în cursă a avut o problemă tehnică.