Joc F1 Manager:
F1 Manager

F1 Manager

“Am învăţat că te poţi deschide fără a pierde concentrarea. Că pierzând poate fi mai dificil dar în acelaşi timp poți învăța mai multe decât dintr-o victorie. În primii ani ai carierei uneori am pierdut din vedere aceste lucruri.” (Michael Schumacher)

Nota noastră pentru noi în 2014

Nota noastră pentru noi în 2014

Si desigur nu am uitat nici de evaluarea noastra in ceea ce priveste capacitatea de prognza ca sa spunem asa. Rasfoind analiza ‘Ce ar putea fi in 2014′ observam ca stam putin, doar putin mai slab ca anul trecut. Predictile pentru 2014 1. Red Bull Am spus ca ii creditam cu cel putin o victorie […]

citește mai mult

Clasamentul piloţilor şi lupta din interiorul echipei în sezonul 2014

Clasamentul piloţilor şi lupta din interiorul echipei în sezonul 2014

Dragi cititori F1 Manager, S-a incheiat un alt sezon de Formula 1 si avem si noi clasamentul piltotilor, un clasament mult mai interesant decat cel oficial indraznim sa spunem. Insa drept ca mai putin relevant, dar noi ne-am facut datoria sa notam fiecare pilot la fiecare cursa in parte. Notele acordate au fost date pe […]

citește mai mult

Avancronica Marelui Premiu de la Abu Dhabi

Avancronica Marelui Premiu de la Abu Dhabi

Ultimul Mare Premiu al sezonului se va derula la Abu Dhabi, unde Pirelli a nominalizat compoztiile soft si supersoft: o combinatie mai moale decat cea de anul trecut cand au fost nominalizate pneurile medium si soft. Circuitul Yas Marina este unul pe care Pirelli il cunoaste bine, avand aici mai multe sesiuni de teste private […]

citește mai mult

Ce ar putea fi în Abu Dhabi, ultima cursă a sezonului?

Ce ar putea fi în Abu Dhabi, ultima cursă a sezonului?

Pe circuitul din Abu Dhabi  piloții vor parcurge în timpul cursei de Dunminică 55 de tururi a câte 5554m/tur si acesta la începutul cursei se va cronometra cu aproximativ 1’35.000 iar distanţa totală a cursei va însuma 305,355km. Accelerația la maxim: pe 72% din lungimea circuitului. Numărul de schimbari a treptelor de viteza intr-un tur: […]

citește mai mult

Brazilia – notele acordate piloţilor şi lupta din interiorul echipei

Brazilia – notele acordate piloţilor şi lupta din interiorul echipei

De Ce? Fiindcă e nevoie să se vadă valoarea piloţilor şi acolo unde monopostul nu este competitiv. Şi fiindcă primul pe care trebuie să îl învingi în FormulA 1 este coechipierul tău! Schimbul de pneuri – vom acordă pneurile în funcţie de prestaţia piloţilor la fiecare Mare Premiu. Vom folosi scara de evaluare de la […]

citește mai mult

Analiza Pirelli asupra calificărilor din Brazilia

Analiza Pirelli asupra calificărilor din Brazilia

Timpul stabilit de Nico Rosberg cu pneurile P Zero Galben, de compozitie soft, este cel mai rapid in istoria de 41 de ani a circuitului de la Interlagos. Pilotul echipei Mercedes a parcurs un tur cu timpul de 1m:10,023 s, in ultima parte a calificarilor, fiind mai rapid decat Rubens Barrichello (1m:10,646s) in 2004, si […]

citește mai mult

Avancronica Pirelli pentru cursa din Brazilia 2014

Avancronica Pirelli pentru cursa din Brazilia 2014

Interlagos, din inima Sao Paulo,  este al doilea in topul celor mai scurte circuite, dupa Monaco, cu o serie de viraje stranse si schimbari dese de nivel ce ofera provocari fascinante pentru piloti, masini si desigur pneuri. Compozitiile medium si soft au fost nominalizate pentru Interlagos, desi in mod traditional aici exista un risc ridicat […]

citește mai mult

Ce ar putea fi în Brazilia în 2014?

Ce ar putea fi în Brazilia în 2014?

Pe circuitul Carlos Pace din Sao Paulo, Brazilia, piloții vor parcurge în timpul cursei de Dunminică 71 de tururi a câte 4309m/tur și turul la începutul cursei se va cronometra cu aproximativ 1’20.000 iar distanţa totală a cursei va însuma 305,909km. Accelerația la maxim: pe 70% din lungimea circuitului. Numărul de schimbări a treptelor de […]

citește mai mult

Austin 2014 – notele acordate piloților și lupta din interiorul echipei

Austin 2014 – notele acordate piloților și lupta din interiorul echipei

De Ce? Fiindcă e nevoie să se vadă valoarea piloţilor şi acolo unde monopostul nu este competitiv. Şi fiindcă primul pe care trebuie să îl învingi în FormulA 1 este coechipierul tău! Schimbul de pneuri – vom acordă pneurile în funcţie de prestaţia piloţilor la fiecare Mare Premiu. Vom folosi scara de evaluare de la […]

citește mai mult

Analiza Pirelli pentru cursa din Austin 2014

Analiza Pirelli pentru cursa din Austin 2014

Lewis Hamilton a avut o strategie cu doua opriri si si-a asigurat victoria in Marele Premiu al Statelor Unite, dupa ce a plecat de pe pozitia secunda a grilei de start. In urma rezultatelor de la Austin, doar Lewis Hamilton si Nico Rosberg, cei doi piloti ai echipei Mercedes, au mai ramas in lupta pentru […]

citește mai mult