Joc F1 Manager:
F1 Manager

F1 Manager

„În special aş dori să îi mulţumesc Corinei şi familiei mele care mi-a fost alături şi m-a lăsat să îmi trăiesc convingerile.” (Michael Schumacher)

La ce să ne așteptăm în Abu Dhabi?

La ce să ne așteptăm în Abu Dhabi?

Pe circuitul din Abu Dhabi  piloții vor parcurge în timpul cursei de Dunminică 55 de tururi a câte 5554m/tur si acesta la începutul cursei se va cronometra cu aproximativ 1’35.000 iar distanţa totală a cursei va însuma 305,355km. Accelerația la maxim: pe 72% din lungimea circuitului. Numărul de schimbari a treptelor de viteza intr-un tur: […]

citește mai mult

La ce să ne așteptăm în Brazilia?

La ce să ne așteptăm în Brazilia?

Pe circuitul Carlos Pace din Sao Paulo, Brazilia, piloții vor parcurge în timpul cursei de Dunminică 71 de tururi a câte 4309m/tur și turul la începutul cursei se va cronometra cu aproximativ 1’20.000 iar distanţa totală a cursei va însuma 305,909km. Accelerația la maxim: pe 70% din lungimea circuitului. Numărul de schimbări a treptelor de […]

citește mai mult

La ce să ne aşteptăm în Mexic?

La ce să ne aşteptăm în Mexic?

Nu prea stim la ce ne putem astepta, decat la ploaie fiindca aceasta evident ca aduce ceea ce trebuie la cursele de Formula 1. Pentru prima dată în 23 de ani, Formula 1 revine în Mexic pe o versiune refăcută a circuitului Autodromo Hermanos Rodriguez din Mexico City, denumit astfel după doi cei mai faimoși […]

citește mai mult

La ce să ne așteptăm în Austin, Texas în 2015?

La ce să ne așteptăm în Austin, Texas în 2015?

Pe circuitul din Austin piloții vor parcurge în timpul cursei de Dunminiă 56 de tururi a câte 5513m/tur, iar distanţa totală a cursei va însuma 308,405km. Accelerația la maxim: pe 68% din lungimea circuitului. Numărul de schimbari a treptelor de viteza intr-un tur: 54. Combustibilul folosit pe tur: 2,5kg. Apăsarea aerodinamică: medie. Timpul pierdut la […]

citește mai mult

La ce să ne aşteptăm în Rusia în 2015?

La ce să ne aşteptăm în Rusia în 2015?

Pneurile soft P Zero Galben și cele supersoft P Zero Roșu au fost nominalizate pentru Marele Premiu al Rusiei: o alegere mai soft decât în cazul cursei inaugurale de anul trecut, când au fost nominalizate pneurile de compoziție medium și soft. Fără date preliminare de cursă în 2014 a fost făcută, în mod deliberat, o […]

citește mai mult

La ce să ne așteptăm pe circuitul de la Suzuka în 2015?

La ce să ne așteptăm pe circuitul de la Suzuka în 2015?

Circuitul din Suzuka este poate al doilea circuit din Formula 1 cel mai apreciat de piloţi de-a lungul timpului după circuitul belgian de la Francorchamps. Circuitul are 18 viraje dintre care unele extrem de spectaculoase cum ar fi înşiruirea viraje 3,4,5,6 şi 7. Nu necesită o apăsare aerodinamică pronunţată, însă cere un echilibru foarte bun […]

citește mai mult

Singapore 2015 – notele piloţilor şi lupta dintre coechipieri

Singapore 2015 – notele piloţilor şi lupta dintre coechipieri

De Ce? Fiindcă e nevoie să se vadă valoarea piloţilor şi acolo unde monopostul nu este competitiv. Şi fiindcă primul pe care trebuie să îl învingi în Formula 1 este coechipierul tău Notele acordate – Vom folosi o scară de evaluare de la 1 la 10. Nu vom lua în consideraţie prestaţia maşinii sau alte […]

citește mai mult

La ce să ne aşteptăm la Singapore în 2015?

La ce să ne aşteptăm la Singapore în 2015?

Accelerația la maxim: pe 48% din lungimea circuitului. Numărul de schimbari a treptelor de viteza intr-un tur: 80. Combustibilul folosit pe tur: 2,5kg. Apăsarea aerodinamică: maximă. Timpul pierdut la boxe pentru o schimbare de pneuri: 30 secunde. Cel mai rapid tur în cursă: 1’45.599 Kimi Raikkonen 2008. Cel mai rapid tur în general: 1’44.381 Sebastian Vettel […]

citește mai mult

Monza 2015 – notele piloţilor şi lupta dintre coechipieri

Monza 2015 – notele piloţilor şi lupta dintre coechipieri

De Ce? Fiindcă e nevoie să se vadă valoarea piloţilor şi acolo unde monopostul nu este competitiv. Şi fiindcă primul pe care trebuie să îl învingi în Formula 1 este coechipierul tău Notele acordate – Vom folosi o scară de evaluare de la 1 la 10. Nu vom lua în consideraţie prestaţia maşinii sau alte […]

citește mai mult

La ce să ne așteptăm pe circuitul de la Monza, Italia?

La ce să ne așteptăm pe circuitul de la Monza, Italia?

În cursa de la Monza piloţii parcurg 53 de tururi a câte 5793m însumând o distanţă totală de 306,72km. Accelerația la maxim: pe 77% din lungimea circuitului. Numărul de schimbari a treptelor de viteza intr-un tur: 46. Combustibilul folosit pe tur: 2,6kg. Apăsarea aerodinamică: mică. Timpul pierdut la boxe pentru o schimbare de pneuri: 24 […]

citește mai mult