Joc F1 Manager:
F1 Manager

F1 Manager

„Am reuşit să ajung lângă oameni şi i-am adus mai aproape de mine în ultima perioada a vieţii mele şi acest lucru este incredibil.” (Michael Schumacher)

Ungaria 2015 – notele piloţilor şi lupta dintre coechipieri

Ungaria 2015 – notele piloţilor şi lupta dintre coechipieri

De Ce? Fiindcă e nevoie să se vadă valoarea piloţilor şi acolo unde monopostul nu este competitiv. Şi fiindcă primul pe care trebuie să îl învingi în Formula 1 este coechipierul tău Notele acordate – Vom folosi o scară de evaluare de la 1 la 10. Nu vom lua în consideraţie prestaţia maşinii sau alte […]

citește mai mult

La ce să ne așteptăm pe Hunagoring în 2015

La ce să ne așteptăm pe Hunagoring în 2015

Circuitul de Formula 1 de la Budapesta este cel mai apropiat de ţara noastră şi reuşeşte de aproape fiecare dată să nu aibă curse plictisitoare. Budapesta este un circuit în care sunt avantajate echipele cu tracţiune, stabilitate şi frâne bune la fel ca la Hockenheim şi în plus aici contează iarăşi mai mult pilotul, acceleraţia […]

citește mai mult

Analiza pe baza datelor telemetrice a 5 factori ce conferă difrenţă între Hamilton şi Rosberg

Analiza  pe baza datelor telemetrice a 5 factori ce conferă difrenţă între Hamilton şi Rosberg

O analiza prezentata de Formula 1 pe baza a 5 factori in stilul de pilotaj a celor doi piloti Mercedes ne-a fost pusa la dispozitie. Nota 10 reprezinta maximul si nota 1 minimul. Cei 5 factori luati in calcul sunt: – agresivitatea: se calculeaza pe baza fireti longitudinale G la care monopostul unui pilot ajunge […]

citește mai mult

Silverstone 2015 – notele piloţilor şi lupta dintre coechipieri

Silverstone 2015 – notele piloţilor şi lupta dintre coechipieri

De Ce? Fiindcă e nevoie să se vadă valoarea piloţilor şi acolo unde monopostul nu este competitiv. Şi fiindcă primul pe care trebuie să îl învingi în Formula 1 este coechipierul tău Notele acordate – vom acordă pneurile în funcţie de prestaţia piloţilor la fiecare Mare Premiu. Vom folosi de acum încolo o scară de […]

citește mai mult

La ce să ne așteptăm la Silverstone 2015?

La ce să ne așteptăm la Silverstone 2015?

Pe circuitul de la Silverstone piloții vor parcurge în cursă 52 de tururi a câte 5891m fiecare iar distanţa totală a cursei va însuma 303,332km. Accelerația la maxim: pe 67% din lungimea circuitului. Numărul de schimbari a treptelor de viteză într-un tur: 48. Combustibilul folosit pe tur: 2,3kg. Apăsarea aerodinamică: mare Timpul necesar pentru o […]

citește mai mult

Analiza celor două zile de teste și rezultatele complete

Analiza celor două zile de teste și rezultatele complete

Pirelli a testat materiale noi, care ar putea fi încorporate în pneurile pentru sezonul 2016 din Formula 1, la ultima sesiune de teste programată pe parcursul acestui an competițional. La testele desfășurate pe circuitul de la Spielberg, imediat după Marele Premiu al Austriei, au participat toate echipele, cu excepția celor de la Manor. O parte […]

citește mai mult

Austria 2015 – notele piloţilor şi lupta dintre coechipieri

Austria 2015 – notele piloţilor şi lupta dintre coechipieri

De Ce? Fiindcă e nevoie să se vadă valoarea piloţilor şi acolo unde monopostul nu este competitiv. Şi fiindcă primul pe care trebuie să îl învingi în FormulA 1 este coechipierul tău Notele acordate – vom acordă pneurile în funcţie de prestaţia piloţilor la fiecare Mare Premiu. Vom folosi de acum încolo o scară de […]

citește mai mult

La ce să ne aşteptăm în Austria?

La ce să ne aşteptăm în Austria?

Mai jos găsiţi prognoza F1 Manager pentru Marele Premiu de Formula 1 din Austria, cursă ce se va desfăşura Duminică 21 Iunie cu începere de la ora 15. Caracteristicile circuitului Cifrele Lungimea turului 4326m Numărul de tururi 71 Distanţa cursei 307,020km Cel mai rapid tur în cursă 1’08.337 Michael Schumacher 2003 Apăsarea aerodinamică Medie   […]

citește mai mult

Canada 2015 – notele piloţilor şi lupta dintre coechipieri

Canada 2015 – notele piloţilor şi lupta dintre coechipieri

De Ce? Fiindcă e nevoie să se vadă valoarea piloţilor şi acolo unde monopostul nu este competitiv. Şi fiindcă primul pe care trebuie să îl învingi în FormulA 1 este coechipierul tău Notele acordate – vom acordă pneurile în funcţie de prestaţia piloţilor la fiecare Mare Premiu. Vom folosi de acum încolo o scară de […]

citește mai mult

Cine e duşmanul spectacolului din Formula 1?

Cine e duşmanul spectacolului din Formula 1?

Am spune ca Federatia Internationala care a exagerat cu siguranta pe circuite, asemanand-o cu cea de pe autostrazi. Unii spun ca Bernie care este depasit si nu face o mai mare interactiune intre public si piloti in special prin intermediul internetului si datorita preturilor mari care sunt puse pentru a intra in garajele Formulei 1. […]

citește mai mult