Joc F1 Manager:
F1 Manager

F1 Manager

“Am avut opţiunea să semnez contracul cu Mercedes dar nu am vrut să fac acest lucru … Nu am vrut să intervin şi uneori destinul se scrie singur şi acest lucru m-a ajutat să iau această decizie dar fără regrete şi fără resentimente.” (Michael Schumacher)

Avancronica Marelui Premiu de la Abu Dhabi

Avancronica Marelui Premiu de la Abu Dhabi

Ultimul Mare Premiu al sezonului se va derula la Abu Dhabi, unde Pirelli a nominalizat compoztiile soft si supersoft: o combinatie mai moale decat cea de anul trecut cand au fost nominalizate pneurile medium si soft. Circuitul Yas Marina este unul pe care Pirelli il cunoaste bine, avand aici mai multe sesiuni de teste private […]

citește mai mult

Ce ar putea fi în Abu Dhabi, ultima cursă a sezonului?

Ce ar putea fi în Abu Dhabi, ultima cursă a sezonului?

Pe circuitul din Abu Dhabi  piloții vor parcurge în timpul cursei de Dunminică 55 de tururi a câte 5554m/tur si acesta la începutul cursei se va cronometra cu aproximativ 1’35.000 iar distanţa totală a cursei va însuma 305,355km. Accelerația la maxim: pe 72% din lungimea circuitului. Numărul de schimbari a treptelor de viteza intr-un tur: […]

citește mai mult

Brazilia – notele acordate piloţilor şi lupta din interiorul echipei

Brazilia – notele acordate piloţilor şi lupta din interiorul echipei

De Ce? Fiindcă e nevoie să se vadă valoarea piloţilor şi acolo unde monopostul nu este competitiv. Şi fiindcă primul pe care trebuie să îl învingi în FormulA 1 este coechipierul tău! Schimbul de pneuri – vom acordă pneurile în funcţie de prestaţia piloţilor la fiecare Mare Premiu. Vom folosi scara de evaluare de la […]

citește mai mult

Analiza Pirelli asupra calificărilor din Brazilia

Analiza Pirelli asupra calificărilor din Brazilia

Timpul stabilit de Nico Rosberg cu pneurile P Zero Galben, de compozitie soft, este cel mai rapid in istoria de 41 de ani a circuitului de la Interlagos. Pilotul echipei Mercedes a parcurs un tur cu timpul de 1m:10,023 s, in ultima parte a calificarilor, fiind mai rapid decat Rubens Barrichello (1m:10,646s) in 2004, si […]

citește mai mult

Avancronica Pirelli pentru cursa din Brazilia 2014

Avancronica Pirelli pentru cursa din Brazilia 2014

Interlagos, din inima Sao Paulo,  este al doilea in topul celor mai scurte circuite, dupa Monaco, cu o serie de viraje stranse si schimbari dese de nivel ce ofera provocari fascinante pentru piloti, masini si desigur pneuri. Compozitiile medium si soft au fost nominalizate pentru Interlagos, desi in mod traditional aici exista un risc ridicat […]

citește mai mult

Ce ar putea fi în Brazilia în 2014?

Ce ar putea fi în Brazilia în 2014?

Pe circuitul Carlos Pace din Sao Paulo, Brazilia, piloții vor parcurge în timpul cursei de Dunminică 71 de tururi a câte 4309m/tur și turul la începutul cursei se va cronometra cu aproximativ 1’20.000 iar distanţa totală a cursei va însuma 305,909km. Accelerația la maxim: pe 70% din lungimea circuitului. Numărul de schimbări a treptelor de […]

citește mai mult

Austin 2014 – notele acordate piloților și lupta din interiorul echipei

Austin 2014 – notele acordate piloților și lupta din interiorul echipei

De Ce? Fiindcă e nevoie să se vadă valoarea piloţilor şi acolo unde monopostul nu este competitiv. Şi fiindcă primul pe care trebuie să îl învingi în FormulA 1 este coechipierul tău! Schimbul de pneuri – vom acordă pneurile în funcţie de prestaţia piloţilor la fiecare Mare Premiu. Vom folosi scara de evaluare de la […]

citește mai mult

Analiza Pirelli pentru cursa din Austin 2014

Analiza Pirelli pentru cursa din Austin 2014

Lewis Hamilton a avut o strategie cu doua opriri si si-a asigurat victoria in Marele Premiu al Statelor Unite, dupa ce a plecat de pe pozitia secunda a grilei de start. In urma rezultatelor de la Austin, doar Lewis Hamilton si Nico Rosberg, cei doi piloti ai echipei Mercedes, au mai ramas in lupta pentru […]

citește mai mult

Avancronica Pirelli pentru Austin

Avancronica Pirelli pentru Austin

Cu 20 de viraje si o diferenta impresionanta de nivel, Austin are un tur foarte complicat cu cateva provocari unice, precum o zona de franare in urcare dupa start ceea ce face dificil de gasit punctul optim de franare. In combinatie, toate acestea il fac un circuit interesant atat pentru piloti, cat si pentru spectatori. […]

citește mai mult

Ce ar putea fi la Austin în 2014?

Ce ar putea fi la Austin în 2014?

Pe circuitul din Austin piloții vor parcurge în timpul cursei de Dunminiă 56 de tururi a câte 5513m/tur, iar distanţa totală a cursei va însuma 308,405km. Accelerația la maxim: pe 68% din lungimea circuitului. Numărul de schimbari a treptelor de viteza intr-un tur: 54. Combustibilul folosit pe tur: 2,5kg. Apăsarea aerodinamică: maximă. Timpul pierdut la […]

citește mai mult