Joc F1 Manager:
F1 Manager

F1 Manager

„Dacă îl ai pe Dumnezeu de partea ta, totul devine clar.” (Ayrton Senna)

Post cronica cursei de la Singapore

Post cronica cursei de la Singapore

Pilotul Mercedes, Nico Rosberg câștigă tactic Singapore Grand Prix, care și-a păstrat recordul de 100% al aprițiilor safety-carurilor după un incident la start care a influențat strategia doar pentru o mână de competitori. Singapore este o cursă care a fost câștigată de cele mai multe ori de ocupantul pole-position iar Rosberg a continuat acest model […]

citește mai mult

Predicţia pentru cursa de la Singapore

Predicţia pentru cursa de la Singapore

Pentru singura cursă nocturnă cu adevărat din calendar, găzduită de uimitorul decor stradal din Singapore, pneurile ultrasoft Pirelli Mov se reîntorc după cursa din Austria, împreună cu cele supersoft și soft. Cele mai usoare trei compoziții ale gamei Pirelli au fost selectate pentru a face față solicitărilor unice de pe circuitul stradal Marina Bay: un […]

citește mai mult

Post cronica cursei de la Monza

Post cronica cursei de la Monza

Pilotul Mercedes, Nico Rosberg a câștigat Marele Premiu al Italiei pornind de pe poziția a doua a grilei și având o strategie cu o singură oprire – care s-a dovedit și în ultimii ani strategia câștigătoare – pornind pe pneurile P Zero Galben soft și schimbând apoi pe P Zero Alb medium la jumătatea cursei. […]

citește mai mult

Max Verstapen

Max Verstapen

Vom vorbi astazi despre tanarul pilot Max Verstapen si asteptam si opinile cititorilor nostri despre comportamentul sau pe pista si in afara el. In opinia noastra, Max Verstapen este un pilot foarte talentat, ambitios, rapid si indraznet. Depasirile pe care le-a facut in Formula 1 arata clar ca Max nu este doar indraznet sau obraznic […]

citește mai mult

Predicţia pentru cursa de la Monza, Italia

Predicţia pentru cursa de la Monza, Italia

Pe circuitul din Italia – Monza – piloții vor parcurge în timpul cursei de Dunminiă 53 de tururi a câte 5793m/tur, iar turul la începutul cursei se va cronometra cu circa 1’25.000 in conditii de circuit uscat iar distanţa totală a cursei va însuma 306,72km. Accelerația la maxim: pe 77% din lungimea circuitului. Numărul de […]

citește mai mult

Cronica cursei de la Spa, Belgia

Cronica cursei de la Spa, Belgia

Pilotul Mercedes, Nico Rosberg a câștigat cursa plină de incidente a Marelui Premiu al Belgiei după ce a pornit din pole-position. Cursa a fost influențată de o lungă perioadă sub steag roşu la începutul său. Toate cele trei compoziții de pneuri disponibile au fost văzute la startul acestui grand prix: medium, soft și supersoft. Hamilton […]

citește mai mult

Predicţia pentru cursa de la Hockenheim, Germania

Predicţia pentru cursa de la Hockenheim, Germania

Circuitul din Hockenheim alternează odată la 2 ani prezenţa sa în Formula 1, fiind un circuit în care sunt avantajate echipele cu tracţiune superioară şi frâne bune. La Hockenheim piloţii parcurg 67 de tururi a câte 4574m însumând o distanţă totală de 306,45km. Pe acest circuit întalnim numai 17 viraje, dintre care numai 2 sunt […]

citește mai mult

Predicţia pentru cursa din Ungaria

Predicţia pentru cursa din Ungaria

După liniile drepte lungi și virajele rapide de la Silverstone urmează circuitul strâmt și virajat, Hungaroring: două circuite cum nu se putea mai diferite. Pentru Ungaria au fost nominalizate compozițiile medium, soft și supersoft: statistic, cea mai aleasă combinație de până acum în sezon, utilizată ultima dată pe circuitul de la Baku. Hungaroring a fost […]

citește mai mult

Silverstone – evaluarea piloţilor şi a cursei

Silverstone – evaluarea piloţilor şi a cursei

De ce această evaluare? Fiindcă este important să observăm valoarea piloţilor şi acolo unde monopostul nu este competitiv. În plus, primul pe care trebuie să îl învingi pentru a supraviețui în Formula 1 este chiar coechipierul tău. Notele acordate – Vom folosi o scară de evaluare de la 1 la 10. Nu vom lua în […]

citește mai mult

Austria – evaluarea piloţilor şi a cursei

Austria – evaluarea piloţilor şi a cursei

De ce această evaluare? Fiindcă este important să observăm valoarea piloţilor şi acolo unde monopostul nu este competitiv. În plus, primul pe care trebuie să îl învingi pentru a supraviețui în Formula 1 este chiar coechipierul tău. Notele acordate – Vom folosi o scară de evaluare de la 1 la 10. Nu vom lua în […]

citește mai mult