Joc F1 Manager:
F1 Manager

F1 Manager

“În special aş dori să îi mulţumesc Corinei şi familiei mele care mi-a fost alături şi m-a lăsat să îmi trăiesc convingerile.” (Michael Schumacher)

Avancronica Pirelli pentru Austin

Avancronica Pirelli pentru Austin

Cu 20 de viraje si o diferenta impresionanta de nivel, Austin are un tur foarte complicat cu cateva provocari unice, precum o zona de franare in urcare dupa start ceea ce face dificil de gasit punctul optim de franare. In combinatie, toate acestea il fac un circuit interesant atat pentru piloti, cat si pentru spectatori. […]

citește mai mult

Ce ar putea fi la Austin în 2014?

Ce ar putea fi la Austin în 2014?

Pe circuitul din Austin piloții vor parcurge în timpul cursei de Dunminiă 56 de tururi a câte 5513m/tur, iar distanţa totală a cursei va însuma 308,405km. Accelerația la maxim: pe 68% din lungimea circuitului. Numărul de schimbari a treptelor de viteza intr-un tur: 54. Combustibilul folosit pe tur: 2,5kg. Apăsarea aerodinamică: maximă. Timpul pierdut la […]

citește mai mult

Rusia – notele acordate piloților și lupta din interiorul echipei

Rusia – notele acordate piloților și lupta din interiorul echipei

De Ce? Fiindcă e nevoie să se vadă valoarea piloţilor şi acolo unde monopostul nu este competitiv. Şi fiindcă primul pe care trebuie să îl învingi în FormulA 1 este coechipierul tău! Schimbul de pneuri – vom acordă pneurile în funcţie de prestaţia piloţilor la fiecare Mare Premiu. Vom folosi scara de evaluare de la […]

citește mai mult

Ce va fi în cursa din Rusia? ATENȚIE pentru jucătorii Play F1 Manager!

Ce va fi în cursa din Rusia? ATENȚIE pentru jucătorii Play F1 Manager!

De unde am putea sti? Doar presupune si presupunem ca Villiams va fi a doua forta, ca Hamilton un pilot mai instinctual il va invinge pe Rosberg cel putin in calificari si ca din nou Alonso va matura pe jos cu Raikkonen. Insa mai multe presupuneri lasam la latitudinea cititorilor F1 Manager. Si pastram bunul […]

citește mai mult

Japonia 2014 – lupta din echipă şi notele acordate piloţilor

Japonia 2014 – lupta din echipă şi notele acordate piloţilor

In urma tragicului accident suferit de Jules Bianchi care ne-a pus pe ganduri, redactia F1 Manager a decis sa nu realizeze analiza obisnuita dupa cursa de Duminica, din Japonia. Spunem o rugaciune pentru tanarul francez si atât cu analizele din Japonia. Doamne ajuta!  

citește mai mult

Ce ar putea fi în Japonia 2014?

Ce ar putea fi în Japonia 2014?

Pe circuitul din Japonia piloții vor parcurge în timpul cursei de Dunminiă 53 de tururi a câte 5807m/tur, iar turul la începutul cursei se va cronometra cu aproximativ 1’40 in conditii de circuit uscat iar distanţa totală a cursei va însuma 307,471km. Accelerația la maxim: pe 70% din lungimea circuitului. Numărul de schimbari a treptelor […]

citește mai mult

Pirelli analizează cursa de la Singapore

Pirelli analizează cursa de la Singapore

Lewis Hamilton a exploatat la maximum strategia cu trei opriri si s-a impus pe circuitul stradal din Singapore. Pilotul de la Mercedes a preluat si conducerea in clasamentul general si are un avans de 3 puncte fata de colegul sau de echipa. Hamilton a inceput cu pneurile P Zero Rosu supersoft, a schimbat de doua […]

citește mai mult

Ce ar putea fi la Singapore în 2014?

Ce ar putea fi la Singapore în 2014?

Pe circuitul din Singapore piloții vor parcurge în timpul cursei de Dunminică 61 de tururi a câte 5073m/tur, iar distanţa totală a cursei va însuma 309,316km. Accelerația la maxim: pe 48% din lungimea circuitului. Numărul de schimbari a treptelor de viteza intr-un tur: 80. Combustibilul folosit pe tur: 2,5kg. Apăsarea aerodinamică: maximă. Timpul pierdut la […]

citește mai mult

Monza 2014 – Notele acordate piloților și lupta din interiorul echipei

Monza 2014 – Notele acordate piloților și lupta din interiorul echipei

De Ce? Fiindcă e nevoie să se vadă valoarea piloţilor şi acolo unde monopostul nu este competitiv. Şi fiindcă primul pe care trebuie să îl învingi în FormulA 1 este coechipierul tău! Schimbul de pneuri – vom acordă pneurile în funcţie de prestaţia piloţilor la fiecare Mare Premiu. Vom folosi scara de evaluare de la […]

citește mai mult

Pirelli despre calificările de la Monza 2014

Pirelli despre calificările de la Monza 2014

Lewis Hamilton, pilotul echipei Mercedes, a fost cel mai rapid la Monza si va pleca din pole position. Britanicul a parcurs cel mai rapid tur de circuit cu timpul de 1m24.109s cu pneurile de compozitie medium, nominalizate impreuna cu cele de compozitie hard pentru Marele Premiu al Italiei. Timpul stabilit de Hamilton a fost cu […]

citește mai mult