Joc F1 Manager:
F1 Manager

F1 Manager

Faptul că lucrurile nu au mers pentru mine aşa cum am planificat sunt din vina mea, nu din vina echipei. Ceea ce este important este să fi capabil să te uiţi în oglindă şi să poţi spune că ai dat totul. Şi eu pot face acest lucru.” (Michael Schumacher)

La ce să ne așteptăm la Silverstone 2015?

La ce să ne așteptăm la Silverstone 2015?

Pe circuitul de la Silverstone piloții vor parcurge în cursă 52 de tururi a câte 5891m fiecare iar distanţa totală a cursei va însuma 303,332km. Accelerația la maxim: pe 67% din lungimea circuitului. Numărul de schimbari a treptelor de viteză într-un tur: 48. Combustibilul folosit pe tur: 2,3kg. Apăsarea aerodinamică: mare Timpul necesar pentru o […]

citește mai mult

Analiza celor două zile de teste și rezultatele complete

Analiza celor două zile de teste și rezultatele complete

Pirelli a testat materiale noi, care ar putea fi încorporate în pneurile pentru sezonul 2016 din Formula 1, la ultima sesiune de teste programată pe parcursul acestui an competițional. La testele desfășurate pe circuitul de la Spielberg, imediat după Marele Premiu al Austriei, au participat toate echipele, cu excepția celor de la Manor. O parte […]

citește mai mult

Austria 2015 – notele piloţilor şi lupta dintre coechipieri

Austria 2015 – notele piloţilor şi lupta dintre coechipieri

De Ce? Fiindcă e nevoie să se vadă valoarea piloţilor şi acolo unde monopostul nu este competitiv. Şi fiindcă primul pe care trebuie să îl învingi în FormulA 1 este coechipierul tău Notele acordate – vom acordă pneurile în funcţie de prestaţia piloţilor la fiecare Mare Premiu. Vom folosi de acum încolo o scară de […]

citește mai mult

La ce să ne aşteptăm în Austria?

La ce să ne aşteptăm în Austria?

Mai jos găsiţi prognoza F1 Manager pentru Marele Premiu de Formula 1 din Austria, cursă ce se va desfăşura Duminică 21 Iunie cu începere de la ora 15. Caracteristicile circuitului Cifrele Lungimea turului 4326m Numărul de tururi 71 Distanţa cursei 307,020km Cel mai rapid tur în cursă 1’08.337 Michael Schumacher 2003 Apăsarea aerodinamică Medie   […]

citește mai mult

Canada 2015 – notele piloţilor şi lupta dintre coechipieri

Canada 2015 – notele piloţilor şi lupta dintre coechipieri

De Ce? Fiindcă e nevoie să se vadă valoarea piloţilor şi acolo unde monopostul nu este competitiv. Şi fiindcă primul pe care trebuie să îl învingi în FormulA 1 este coechipierul tău Notele acordate – vom acordă pneurile în funcţie de prestaţia piloţilor la fiecare Mare Premiu. Vom folosi de acum încolo o scară de […]

citește mai mult

Cine e duşmanul spectacolului din Formula 1?

Cine e duşmanul spectacolului din Formula 1?

Am spune ca Federatia Internationala care a exagerat cu siguranta pe circuite, asemanand-o cu cea de pe autostrazi. Unii spun ca Bernie care este depasit si nu face o mai mare interactiune intre public si piloti in special prin intermediul internetului si datorita preturilor mari care sunt puse pentru a intra in garajele Formulei 1. […]

citește mai mult

Ce va fi în Canada?

Ce va fi în Canada?

Pe circuitul din Montreal piloții vor parcurge în cursă 70 de tururi a câte 4361m fiecare.   Caracteristicile circuitului Cifrele Lungimea turului 4361m Numărul de tururi 70 Distanţa cursei 305,27km Locul 1 pe grilă pleacă de pe partea stângă a circuitului Cel mai rapid tur în cursă 1’13.622 Rubens Barichello 2004 Viteza maximă 309km/oră Zonele […]

citește mai mult

Monaco 2015 – notele piloţilor şi lupta dintre coechipieri

Monaco 2015 – notele piloţilor şi lupta dintre coechipieri

De Ce? Fiindcă e nevoie să se vadă valoarea piloţilor şi acolo unde monopostul nu este competitiv. Şi fiindcă primul pe care trebuie să îl învingi în FormulA 1 este coechipierul tău! Schimbul de pneuri – vom acordă pneurile în funcţie de prestaţia piloţilor la fiecare Mare Premiu. Vom folosi scara de evaluare de la […]

citește mai mult

La ce să ne așteptăm în Monaco?

La ce să ne așteptăm în Monaco?

Circuitul de la Monte Carlo este celebrul circuit ce precede existența Formulei 1 cu circa 20 de ani (în 1929 s-a alergat prima data aici și o mașină Bugatti a câștigat cursa respectivă) și locul unde s-a alergat pentru prima oară în competiția de F1 în anul 1955. Circuitul de la Monaco este cel mai […]

citește mai mult

Spania 2015 – notele piloţilor şi lupta dintre coechipieri

Spania 2015 – notele piloţilor şi lupta dintre coechipieri

De Ce? Fiindcă e nevoie să se vadă valoarea piloţilor şi acolo unde monopostul nu este competitiv. Şi fiindcă primul pe care trebuie să îl învingi în FormulA 1 este coechipierul tău! Schimbul de pneuri – vom acordă pneurile în funcţie de prestaţia piloţilor la fiecare Mare Premiu. Vom folosi scara de evaluare de la […]

citește mai mult